Crosul Divelor powered by Betfair

Imagini

Informații

Data: 16 Martie 2019, 10:30 Sâmbătă

Descriere

Înscrierile sunt acum deschise la cel mai distractiv eveniment de alergare al primăverii! :)

Data: 16 martie 2019
Loc: Parcul Central Cluj-Napoca
Locuri disponibile: 600

Închidere înscrieri: 8 martie 2019 sau în limita locurilor disponibile
Donăm 20% din fiecare taxă de participare Asociației pentru Solidaritate şi Empatie Delia Grădinaru. Din fonduri se vor achiziționa medicamente și aparatură pentru copiii și tinerii cu insuficiență renală cronică înscriși în asociație.

Taxă de participare:
Standard: 50 lei / 2km sau 6 km
Taxa se poate plăti în contul C.S. Runners Club deschis la Unicredit Bank

IBAN RO 51 BACX 0000 0009 0988 2000

PROGRAM ZI DE CONCURS:
• START Probă 2 km, ora 10:30
• START Probă 6 km, ora 11:00
• PREMIERE: ora 12:00

REGULAMENT: http://runnersclub.ro/regulament-crosul-divelor/
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE: https://runnersclub.ro/politica-de-confidentialitate/

TRASEU: Traseul se întinde pe aleile parcului și va fi semnalizat corespunzător.

PACHET DE ÎNSCRIERE:

• tricou de concurs
• chip de cronometrare
• număr de concurs
• medalie la sosire
• acces la puncte de hidratare

CONDIȚII DE PARTICIPARE: Pentru a participa la competiție și pentru a intra în posesia numărului de concurs trebuie îndeplinite următoarele condiții:

1. Alergătoarele trebuie să aibă cel puțin 16 ani împliniți. Concurentele cu vârsta sub 16 ani trebuie să aibă acordul scris al unui părinte pentru a participa la cros;

2. Alergătoarele trebuie să facă dovada plății taxei de înscriere;


DREPTURI DE AUTOR:

Asociația Club Sportiv Runners Club este autorizată să folosească și să reproducă orice material care conține imagini cu participanții înscriși la eveniment.

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?